قلاقیران

خروش نایمان

قلاقیران

خروش نایمان

من گل خودروی کوهستانیم
اهل این ایل بی سر و سامانیم

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

شیخ آدم معروفی است

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ب.ظ

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم همگی از جمله شعارهای زیبا و مردم پسند انقلاب ما بود و بی‌تردید در این مسیر مردم و مسئولان به موفقیت‌هایی اگر نگویم بی‌نظیر اما کم نظیر دست یافته‌اند.
اما عدالت!!، عدالت اجتماعی و تحقق آن نیز از جمله شعارهای انقلابی است که متاسفانه در دولت‌های مختلف با چالش‌ها و تناقض‌هایی همراه بوده است.
اینک و پس از گذشت قریب به 4 دهه از انقلاب 57 مردم ایران و عبور از فسادهای کلان میلیاردی در نهادهای مختلف رسیدیم به دادگاه ب. ز. دادگاهی که از قرار معلوم آیینه تمام نمای عدالت خواهی و حق طلبی و دفاع از منافع ملت ایران است. اما یک سئوال؟؟ ب.ز کیست؟ خدا کند ب.ز بازی دادن ملتی نباشد که برای اجرای عدالت و اقامه عدل اسلامی خون‌ها داد و خون دل‌ها خورد.
آیا بهتر نبود مسئولانی که خود را از مردم می‌دانند، خود را از مردم بدانند و نه مثل دولت راستگویان! بلکه همانند امام امت با مردم راستگو و صادق باشند و زالو صفتان پشت پرده و انقلابی نما را که از جیب ملت، نظام و از همه مهم‌تر اسلام مایه می‌گذارند و بزرگترین آسیب را به سرمایه اجتماعی که همانا اعتماد مردم به نظام است، می‌زنند را معرفی و مجازات کنند تا بار دیگر شاهد ظهور ب.ز ها نباشیم.
دلا بسوز برای جوانی به نام ب. ز که بازیچه دست غارتگران بیت المال شد و مردمی که ب. ز را اصل ماجرا می‌دانند.
راستی شیخ کیست؟ همین را میدانم که آدم معروفی است...

  • محمد جعفر روشنی